Foood

Ja just nu så sitter jag och äter mat, lasagne - tummen upp för de.
För en liten stund sen så var jag på Ica Maxi med Hederfeld och Magnusson och spanade in Robin, Kevin och Alice från Idol. Tycker fortfarande att Robin skulle vunnit skiten. Men icke..


H och M

Om jag ska fortsätta att snacka musik och Idol, så måste jag bara säga det att Darins nya album "Flashback" är en riktigt bra skiva. Har du inte den redan så get it!
(Och nej Tobias, jag är inte besatt av honom :P)

Kvällen kommer nog bli ganska lugn, ska hem till de kära damerna på bilden ovan och färga hår. Blir väl förmodligen en del flum om jag känner oss rätt. Men va fan, de e ju fredag!

 Juste, lyssna in den här: Little Cheap Thrills (Vocal Club Mix) - Hervé feat. Plastic

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0