Radio, Radio, I'm on the Radio...

Jaha, då var man igång igen.. Känns som en evighet sen sist. Men ah, varit mycket att göra nu i dagarna. Jobb, släkt.. Mat?

Kan ju i alla fall börja med att säga att jag har haft en bra jul. Träffat en massa familj och släkt. Fått en del klappar och umgåtts med underbara sköningar.


Lika som bär?


Systrar - in action


Denna människa underhöll mig på julaftonskvällen

I mellandagarna har jag bara jobbat. Inte hunnit med så mycket mer. Men de e ju = cash för min del, så jag klagar inte.

I lördags bar det av till Magnussons på fika. Väldigt trevligt.
Lite senare samma kväll så åkte jag, Marie, Maria och hennes två systrar Sara och Anna för att försöka få en glimt av det omtalade Marteboljuset. Men inte såg vi något ljus, bara en läskig lada mitt ute i skogen. Räckte för att skrämma upp mig. Tss.


Fika



Men snart e de nyårsafton, trevligt. Blir "red-carpet" fest hos Moa. Införskaffade en svart skjorta idag på Dressman. Tänkte köra på hel-svart. Kanske skapa en ny trend som ingen någonsin skådat förut?

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0