Sunshine

Underbart väder det har varit idag, sjukt varmt dessutom! Me like.
Idag har jag jobbat så det har inte hunnits med någon solning. Men det ska jag ta igen imorgon!

Min födelsedag nalkas, på söndag smäller det. 20 jävla år. Då lämnar man tonåren för gott. Men det känns bara bra, för då kan man ju springa på bolaget när man vill. Chill ;D
Idag var jag och köpte ny mobil med min far, en liten tidig födelsedagspresent. Men den var så klart slut så den kommer inte hem förens på tisdag. Så det är bara att hålla ut!

Förövrigt så ska jag komma med ett litet modetips till er killar som läser. Tipset är utifrån vad jag tycker, bara så ni vet! hah
Vita brallor är ett BIG no no. Så killar, inga vita brallor i sommar. Kör hellre ett par shorts eller ljusa jeans.

Här kommer också lite bilder från helgen som varit. Klara hade fyllt 20 år, så det var lite party för henne.


Marie and Moi


Moa


Moa, Klara, Jimmie och Anton


Maja och Margo


Moa och Anton


De dansades, Maria och Maja

Det var en riktigt lyckad kväll må jag säga. Kom väl hem runt halv 6(?).

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0