måndag

Dagen har varit lugn idag. Varit på stan med Marie och kollat runt lite. Gud va mycket de finns som man vill ha och som man intalar sig själv att man behöver. hah!

Nu har jag precis färdigställt mitt CV, ska bara be mamma ta en sista koll på de så att jag inte är helt ute och cyklar.
Jag undrar varför allt ska vara så jobbigt, jag menar hur jobbigt är det egentligen och söka jobb? Inte alls jobbigt om man tänker efter men ändå så går man o drar sig för det.
Jag vill ju bara här ifrån också, upp till Stockholm, byta miljö, starta ett nytt liv och stå på egna ben. Är det ens undermedvetna som försöker hålla en kvar? eller har man någon form av separationsångest som man inte riktigt vet att man har? det är mycket att fundera över.
Vill bara ta mig i kragen och få det gjort, men o andra sidan så är det ju så jobbigt. gah, blir så trött på mig själv ibland :P

På fredag åker jag till Sthlm, ska bli riktigt skönt. Få spendera lite tid med finaste <3
Då har jag också tänkt söka jobb, gå runt o skämma ut mig (Y), önska mig lycka till! hah

Imorgon blir de jobb fram till 14, kom o shoppa lite!

Bye


Kommentarer
Postat av: maggi

Shoppa lite? Åh vad trevligt. Me to, me to!!!! =)

Visst var Linn snygg i kjolen?

Lycka till i morgon.



Kram

2009-02-18 @ 20:38:39
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0