onsdag

Japp, idag är de onsdag, alltså snart fredag!! Underbart.
Dagen har jag spenderat med att fixa lite inför min Stockholms tripp. Boka resa, snacka med pappa om han kan vara privatchaufför på fredag morgon osv.
Jag har också skrivit ut mitt personliga brev och mitt cv som jag så stolt ska dela ut när jag är i huvudstaden. Kommer bli spännande.(?)
Jag kände mig dock lite seg och trött i kroppen förut, hoppas det bara var tillfälligt, vill inte bli sjuk nu. Peppar peppar.

Träffade också kära Marie idag lite snabbt, mycket trevligt. Hon är för övrigt Makeup Artist, vilket gör att hon har en massa smink:



de på bilden är långt ifrån allt. My God!

Imorgon blir de hela dagen på jobbet, me and Linn.
Ska bygga om lite grann o fixa inför nästa vecka då det är en ny period i butiken, vilket innebär en massa nya fräscha saker! Riktigt nice.

Jag har idag hört Basic Elements nya låt "Touch You Right Now", riktigt bra. Har en liten känsla av att den kommer bli sommaren 2009s partydänga. Precis som "Infinity" blev sommaren 2008. Såå, lyssna in den.



Idag har jag också lärt mig alfabetet på teckenspråk, riktigt stolt faktiskt. De satte sig med en gång, men jag lär väl få öva lite varje dag för att de ska stanna kvar, mitt minne är ju inte riktigt som de kanske ska vara^^

Byye

Kommentarer
Postat av: maggi

Hoppas du får en härlig vistelse i Sthlm och glöm inte att gå in på weekday. It rocks!



Puss

2009-02-21 @ 19:39:08
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0