punkt, punkt, punkt


Fin bild på marie, nissebild på mig.

Jaha mina vänner. Det var ett tag sen jag skrev något nu. Ska jag vara ärlig så har det inte hänt mycket den senaste tiden. Har i princip bara jobbat.
Dagen idag har gått fort tycker jag, jobbade ett par timmar och slutade kl 14. Sen mina damer och herrar så begav min kära vän Marie och jag oss till Café Amalia, ja tro de eller ej jag åkte inte direkt hem för att parkera mig framför datorn och inte göra ett skvatt. Amalia var ganska folk tomt vilket jag uppskattade, lågkonjukturen kanske för med sig något positivt? Who knows?

Nu har jag precis ätit mat. Mätt..
Senare kommer Marie hit och så ska vi umgås lite mera, annars så händer det väl inte så mycket mer.

Ciaooooo

Kommentarer
Postat av: Maggi

Hoppas det gick bra idag på jobbet. Blev glad när du ÄNTLIGEN bloggat igen.

Är sjukt sugen på att lämna lägenheten och ta en fika. Såg riktigt mysigt ut. Skall fika så fort jag blir frisk.

Hoppas vi ses i morgon =)

Kram

2009-02-11 @ 18:11:06
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0