Sthlm: Fika, Magsjuka, Spybar och Weekday

Ja mina damer och herrar. Nu är jag hemma från en underbar vecka i Stockholm. Kan inte säga annat än att jag vill tillbaka dit, gärna redan igår.
Det har varit en ganska så händelserik vistelse. Jag åkte upp i fredags och spenderade dagen med att umgås med Tobias och hans familj. God mat och vin. Tummen upp.
Sen på lördagskvällen så vart det utgång med Tobias och Sofia, Spybar. För er som inte varit där så kan jag inte riktigt rekomendera det. Tråkig musik, för att citera Tobias: Den musiken som man INTE lyssnade på under 80-talet. Nu kommer jag inte riktigt ihåg om det var exakt så han sa det, men det var något liknande. hah.




Sen på söndagen så blev jag magsjuk, men som tur va så gick det över väldigt fort. Så på tisdagen så var jag på benen igen. Resten av veckan spenderades med fika och ett par turer till Weekday, för övrigt min favorit butik. Samt en massa massa mys. Me like!


Anna och Sofia


Tobias och moi


Random bild från en mysig stund på Café 60.

Jag återvänder snart.
 

Kommentarer
Postat av: Tobias

I look lika russian på bilden tillsammans med dig.. :P



lööve

2009-03-01 @ 12:10:42
URL: http://dasautobahn.blogg.se/
Postat av: Maggi

Åh vad kul med lite bilder!

Me löööve weekday!!



Kram

2009-03-01 @ 19:34:05
URL: http://maggicesljar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0