the end

Då är den här veckan snart slut. Gud vad tiden rinner iväg, man hinner knappt med.
Min helg har varit bra! Kan börja med fredagen.
Jag var ledig på dagen så jag skulle egentligen ut o dricka några öl med min syster Lina, men hon var tvungen att jobba. Så jag drog med mig Marie till min systers jobb istället. Det blev några öl där, sen så gick vi 3, efter att Lina slutat jobba, till Surfers och fortsatte med ett par öl till. Maria mötte också upp oss där. En mycket bra kväll!







Igår så var det ju alla hjärtansdag och jag jobbade ett par timmar på dagen och sen så drog jag och Marie hem till mig och fixade lite käk. Vi hälde i oss lite alkohol också, mindre än vad vi hade planerat dock. Men aja. Får spara det till nästa gång.





Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Bara slappat framför datorn. Nu ska jag fortsätta med det..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0