Today

Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva idag, så jag rådfrågade Tobias och han så att jag skulle skriva om någonting fun, fabulous, something me. Så jag började tänka, men jag kom inte på någonting som "var jag". Tror jag är en ganska fantasilös och inte kreativ människa. Men va fan, någon måste ju vara det också!

För att skriva om något helt ointressant så tänker jag skriva om min dag.
Har jobbat 11-17:30. Har hängt om i butiken så det har varit  en massa att göra. Dagen har iaf gott fort, så de e väldigt skönt!
La märke till att de e väldigt många fjortisar på stan som försöker leka cooooola. Polisen har patrullerat Östercentrum hela dagen idag. Jag hörde också av några kunder som var inne i butiken att det varit slagmål vid busstationen. Vad har hänt liksom? Visby är på väg att falla ner i skiten. På min tid var det då annorlunda. hah! Wellwell. Förhoppningsvis så kommer det väl göras något åt saken snart.

Nu har jag precis ätit Chili con carne (Chili med kött, på spanska). Ska väl ta det lugnt resten av kvällen förhoppningsvis. Blir jobb imorgon också, så då blir det bara o fortsätta med omhängningen.

Ingen bild idag.

Byee


Kommentarer
Postat av: maggi

Det är många som säger att det bildats gäng i visby. Unga tjejer och killar lixom.

Usch säger jag och tycker att det var bättre förr! =)



Kram

2009-02-03 @ 21:33:31
URL: http://maggicesljar.blogspot.com
Postat av: marie

hahahaha!!! Men va fan händer? (getto brytning, you know :P) fast de är fan värre o se medeltidsfolk fäktas i tallunden! XD hahahaaa va kul de va, ja dör!

2009-02-04 @ 18:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0