7 Januari

Redan den 7:e januari, tiden går fort.
För er som vill veta så blev det inget av lägenheten i Stockholm den här gången, jag hoppas det går bättre nästa gång!
Men jag åkte i alla fall upp och spenderade lite tid med finaste, underbara 2 dagar fick vi. Sen så skulle han iväg på kryssning med la familia.


Tobias

Idag har jag inte gjort ett skvatt förutom att städa bort alla julgrejer och läst. Håller på att läsa "Roman Song" av Brian Kennedy. Riktigt bra bok och jag rekomenderar den till er som läser! Det är dock en uppföljare till "The Arrival of Fergal Flynn", så den borde ni läsa innan i så fall. Dom finns inte, vad jag vet, på svenska ännu så det är bara o besälla på internet. haha, men who cares?

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0