Come Undone..

.. är dagens låt. Akustiska versionen med Jackson Waters.

Kan börja med min lördag.
Jobbade på dagen, men sen på kvällen så bestämde jag och Maggs för att vi skulle ut o ta en öl, sådär lite spontant. Men sen så kom hon på att vi skulle drinka lite hemma hos henne och Johan innan. Se de slutade väl i 5 drinkar (väldigt goda, tack Johan) och 2 shot innan vi drog till Bageriet för att öla. Kvällen vart väldigt lyckad, så tack hörrni, de måste vi göra om:)
En liten grej till bara, vi spelade Vem vill bli miljonär, och inte för att skryta eller så, men jag vann alla 3 gångerna:D


Oskarpt som satan, och bilderna kanske är godkända men suck on it. Finns inget ni kan göra åt saken. haha


Liten pic

Idag har jag bara jobbat. Vaknade dock av hantverkarna ,som gör om vårt kök, klockan 07:30, sugigt värre.
Ikväll så ska jag nog bara ta de lugnt med Marie. Får se vad som händer.

Imorgon där emot, så ska jag klippa mig och förmodligen färga håret. Blir nog lujsbrunt. Sådär lagom vårfräscht.
Lägger upp en bild på hur jag vill ha håret så ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker!!


Så?

Byye

Kommentarer
Postat av: Josse

ja men de skulle ja kunna se att de va naijs ja så de röstar ja för. hehe. tummen upp :P

2009-01-26 @ 20:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0