Money says it's all right..

Money - Christian Walz
Dagens låt får de bli. Hade helt glömt bort hur bra han är, Walz alltså. Det är ju ett tag sen han släppte sitt förra album. Men hans ny album mina damer och herrar, FANTASTISKT. Se till att införskaffa det snarast möjligt!

Idag har jag inte gjort mycket vettigt över huvud taget. Sov jävligt länge, och även fast det är sjukt skönt att sova så får man alltid en liten panikattack när man vaknar och inser att solen snart är på väg att gå ner igen. Städat och duschat har jag gjort. Sen så har jag bara sett på en massa serier. Skönt att vara ledig ibland! Men imorgon får jag se till att få något gjort. hmm..

Ingen bild idag, eftersom jag inte tagit någon.

Halaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0