Nyår

Soo. Då är det 2009.
Året som gått har varit händelserikt. Stressigt med en massa skola, student, en underbar sommar, Barcelona, Stockholm och Älskling <3

Mitt nyårsfirande var väldigt bra. Massa alkohol o underbara människor. Wonderful!
Började lite smått med vin hemma, sen så bar de av till Magnusson och Hederfeld och sedan till Lansgards och Gustafssons "Red-carpet" - party i innerstan.

 
M och H


Girls


Johan och Moa

Tack för ett underbart firande av det nya året:)

Vad har hänt sen dess då, ja inte mycket alls. Har varit hemma. Skulle ha jobbat idag, men fick ett sms i morse från min kära chef där det stod att jag fick vara ledig om jag ville. O ja, de ville jag!
Min dag har i princip bestått av Will & Grace, inget annat. Tragiskt men roligt. Karen in my heart.

Imorgon är det dock jobb som gäller och på söndag så blir det en snabbvisit till Stockholm för att spana in en lägenhet. Förhoppningsvis så går allt som det ska, och då kan jag och Marie ha nycklarna när vi åker hem igen. Alltså söndag kväll. hehe. Wish us good luck!

Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0