Gårdagen

Ja igår så fyllde mina älsklingar 11 år! Hurra hurra! Det sjöngs för damerna igår morse och sen på eftermiddagen så  blev det fika. Mycket mysigt. Jag införskaffade skor till dem, tyckte dom var riktigt snygga faktiskt.


Like?


Dom fick en dator också. :)

Sen efter allt firande så gick jag bort till Marie en liten stund och det blev kaffe och cigg i solen. Självklart korsord också.


Marie

Gissa vad som väckte mig idag? Jo butikschefen för Bikbok i Globen Gallerian ringde och han ville att jag skulle komma upp och provjobba. Så den 17:e så smäller de, hoppas ni håller tummarna för mig.
Ikväll ska jag på bio med Marie och Maria samt deras föräldrar. Vi ska se "Män som hatar kvinnor", hoppas den är bra. Jag är ju inte överförtjust i svenska filmer, men den sägs vara bra så jag ger den en chans.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0