Sthlm

För er som inte vet det så är jag i Sthlm, därför jag inte bloggat något på senaste. Jag har provjobbat på Bikbok i Globen Gallerian. Nu är de bara och hålla tummarna för att dom vill ha mig, annars suger de ju!
Jag har varit här i en vecka nu och jag har faktiskt hunnit med en del. Jag, Tobias och Anna skulle till Torget för att kolla på Melodifestivalen på storbild i lördags, men när vi kommer dit (en hel timme innan de börjar) så var de redan fullt. Vi sprang omkring o försökte hitta något annat place som visade det på storbild, men icke. Vi missade hela skiten och hamnade istället på Bara Vi med vin och fishbowl. Sen så drog vi en öl på WC.
Sen så har vi fikat med Sofia och Anna. Riktigt mysigt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0