tisdag

Yes, idag är Tobias i skolan så jag sitter hemma på hans rum o gör inte så mycket. Har kollat på lite bilder som vi har tagit under de senaste dagarna. Finns en del guldklimpar som jag kommer lägga upp i det här inlägget. Helgen och gårdagen har varit väldigt lugn, eller i fredags så var vi hemma hos Sofia Groth och drack lite vin med vänner. Men annars så har det varit mycket slappa av. Jag åker hem på torsdag är det nog tänkt, bara så ni vet. heh.


Ghettobarn


Bara för att det är så fint ljus


Stolt - det ät moi som tagit bilden


Samma med denna


Moi


Jag tycker faktiskt om mina ögon

Byee

Kommentarer
Postat av: Anonym

I lööve your eyes. Like everything else on you, with you. <3

2009-03-25 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0