07:36

Jag började undra.
När man gick i skolan så gick man upp kl 06 varje dag (nästan) för att duscha och göra sig i ordning. Men nu är klockan lite drygt halv 8 och jag tycker det är tidigt. Det är faktiskt sjukt tidigt för att vara mig. Men idag, precis som väldigt många andra dagar på senaste tiden så har jag vaknat när solen gått upp och sedan legat och halv sovit tills jag gått upp. Varför är det så? Jag vill sova!

I alla fall, så ska jag pressa som satan idag, min vita rygg "ska bort" och min bruna framsida ska bli svart. Det är dagens planer. Men först ska jag ta en dusch och käka lite frulle. (Frulle är för övrigt det värsta och det bästa ordet på en och samma gång!) :D

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0