Kallis

Idag har jag spenderat lite tid med min systeryster Lina. Händer inte så ofta vilket är synd. Vi tog i alla fall med oss kaffe och satte oss nere på bryggan vid Kallis. Riktigt skönt väder idag. Sedan så rörde vi oss upp till Bageriet för att käka lunch. Efter det så gick vi till Systemet där jag inhandlade en box rosévin, Tandarra såklart! Sen så splittrades vi och jag cyklade hem i motvind och med 3kg vin på ena styret. Vilket var lite småjobbigt. Måste lägga till också att mitt styre sitter inte riktigt som de ska, då det ibland kan få för sig att vrida dig om jag gör en för snabb sväng. Alltså utan att hjulet följer med, svårt att förstå kanske?:P
På hemvägen så cyklade jag också förbi Marie som sen följde med mig hem på kaffe. :)


Lina


Utsikt från bryggan

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0