PMS-barn



Har märkt att mitt humör går väldigt upp och ner nu för tiden! wazzup med de liksom? Jag har kanske dragit på mig en släng av PMS. Jag brukar ha en vecka varje månad på ett ungefär, då jag är väldigt grumpy. hah! Men nu de senaste veckorna har jag verkligen gått o blivit lite ostabil. Ena sekunden kan jag vara hur glad som helst och andra stunden kan jag vara arg som satan. Manodepressiv? Hope not!
Men om man ska lita på det sunda förnuftet så tror jag nog att jag vara är allmänt trött på livet jag lever just nu, nothing to do. Men snart så händer det nog saker, eller de kommer hända saker snart rättare sagt.
Så har jag varit rentav en bitch, så ta de inte personligen för snart så är det nog över och då är jag tillbaka ;)

ps. cool unge! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0