Friday

Jahapp, då är den här veckan snart slut. Tiden går väldigt fort nu för tiden. Men skönt är väl de, man vill ju ha vår nu!
Igår så jobbade jag med Mysan, gick helbra tyckte jag. Kanske lite lite folk. Men de e ju faktiskt januari så man ska ju inte förvänta sig så mycket.
Innan jobbet igår så tog jag en sväng införbi Carlings för att spana in deras nyinkomna plagg och jag hittade två guldklimpar, eller snarare Johan som jobbar där hittade dom åt mig. Är det inte bara jätteskönt när butikssäljarna vet precis vad man har för stil?! haha


 Jag älskar oversize tröjan med oversize fickan!;D


Kommentarer
Postat av: paulina

big like!

2010-02-08 @ 21:52:06
URL: http://skyskrapor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0