Lööööööööning!

Den 25:e varje månad måste vara mångas favorit dag. Don't you think?! haha Nej men god bless.
Idag så har jag hunnit sätta sprätt på en del pengar, betalat hyra, beställt linser, klippt mig och shoppat! Hur kan de vara så kul (nödvändigt?) att göra av med pengar? Egentligen så borde de ju vara roligare att spara och bara se hur summan på sparkontot blir högre och högre. Men så är icke fallet, inte för mig i alla fall!
Jag har också jobbat idag. Det var inte lika mycket folk som jag hade hoppats på men de fanns saker att göra hela tiden, vilket var skönt:P
Jag skulle också ha lunchat med kära Martin (som förövrigt jobbar på JC), men klippningen drog up på tiden så vi ska ta de en annan dag i stället. På tal om JC så var det där jag shoppade lite. Det blev en jeansskjorta och en fräsch gul/vit randig tröja:D Wiiie!



Godkänt?


Kommentarer
Postat av: Henrik

Snygga kläder! :D

2010-04-18 @ 23:45:18
URL: http://nybergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0