Finally!

IDAG så kom Marie och Maria hem från Kanada! Dom har varit där i drygt 5 månader. Jisses vad man saknat dom! Jag och Tobias mötte upp dom på City-terminalen runt halv 11 och sen så gick vi och fikade/käkade lunch. Efter det så gick Maria då hon skulle ta en tidigare båt hem till Gotland än vad Marie skulle göra. Så jag, Marie och Tobias strosade runt lite i stan.
Vi satte oss på Nybrokajen och badade i solen, riktigt skönt var de!
Sen så började vi röra oss in mot city igen och sen så sa vi hejdå till Marie som skulle ta bussen till Nynäshamn. En väldigt lyckad dag tycker jag!:) Hoppas jag får se mina muffelitos snart igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så gullig! Var så kul att träffa er idag, känns så konstigt att du inte bor här så att man kan träffa dig varje dag. Men men, jag är den som har bott i Kanada så jag antar att jag inte kan säga så mycket ;)

Självklart får du träffa dina muffelitos snart, jag tycker du ska boka in en helg mycket snart och komma! Puss <3

2010-05-28 @ 23:32:42
Postat av: tobie

okej! :D då får jag försöka att fixa det :)

2010-05-29 @ 13:51:54
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0